Į Lietuvą atkeliavo prabangus mados ženklas
Kanų filmų festivalio
žvaigždžių, teniso bei golfo žaidėjų pamėgtas prancūzų prekės ženklas
„Façonnable“ atvėrė duris mados ir stiliaus centre „Europa“.
„Džiaugiamės, kad į prekybos centrą pavyko pritraukti mados gurmanų
visame pasaulyje pripažintą prekės ženklą „Façonnable“. Naujasis
drabužių salonas tiek savo asortimentu, tiek rafinuotu interjeru
išsiskiria iš kitų ir jį drąsiai galima vadinti prabangiausia drabužių
parduotuve Lietuvoje,“ – teigia mados ir stiliaus centro „Europa“ direktorė Gintarė Urnevičienė.
„Façonnable“ parduotuvėje platų drabužių bei aksesuarų pasirinkimą ras tiek vyrai, tiek moterys. Čia bus galima įsigyti dienai bei vakarui skirtų drabužių, oficialių kostiumų bei elegantiškų kostiumėlių, marškinių, sportinių rūbų, išskirtinių „Façonnable“ polo marškinėlių bei prie jų derančių aksesuarų.
„Façonnable“ stilius dvelkia Prancūzų Rivjeros dvasia, atspindinčia spalvingą įvairovę – teigia „Façonnable“ prekės ženklą atstovaujančios įmonių grupės „Osterode“ vadovė Diana Balkuvienė – Čia galima rasti ir neaprėpiamo St. Paulo grožio, elegantiškos Sen Tropezo prabangos, Kanų spindesio bei kerinčių Nicos tradicijų – visa tai ir kuria išskirtinę „Façonnable“ estetiką“.
„Façonnable“ – įkurtas šeštajame dešimtmetyje Jean’o Goldbergo – vienas labiausiai vertinamų tarptautinių vyrų drabužių prekės ženklų, šiuo metu užkariaujantis ir moteriškų drabužių rinką. 2007 m. šį prekės ženklą įsigijus „M1 Group“, „Façonnable“ pradėjo naują, Prancūzijos Rivjeros ir Viduržemio jūros šviesų ir spalvų įkvėptą, erą.
„Façonnable“ parduotuvėje platų drabužių bei aksesuarų pasirinkimą ras tiek vyrai, tiek moterys. Čia bus galima įsigyti dienai bei vakarui skirtų drabužių, oficialių kostiumų bei elegantiškų kostiumėlių, marškinių, sportinių rūbų, išskirtinių „Façonnable“ polo marškinėlių bei prie jų derančių aksesuarų.
„Façonnable“ stilius dvelkia Prancūzų Rivjeros dvasia, atspindinčia spalvingą įvairovę – teigia „Façonnable“ prekės ženklą atstovaujančios įmonių grupės „Osterode“ vadovė Diana Balkuvienė – Čia galima rasti ir neaprėpiamo St. Paulo grožio, elegantiškos Sen Tropezo prabangos, Kanų spindesio bei kerinčių Nicos tradicijų – visa tai ir kuria išskirtinę „Façonnable“ estetiką“.
„Façonnable“ – įkurtas šeštajame dešimtmetyje Jean’o Goldbergo – vienas labiausiai vertinamų tarptautinių vyrų drabužių prekės ženklų, šiuo metu užkariaujantis ir moteriškų drabužių rinką. 2007 m. šį prekės ženklą įsigijus „M1 Group“, „Façonnable“ pradėjo naują, Prancūzijos Rivjeros ir Viduržemio jūros šviesų ir spalvų įkvėptą, erą.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą