Kuo vilki miesto moterys, mėgstančios gamtos prieglobstį?
Lietuvių drabužių siuvimo bendrovė „Rožė” tarptautinėje 21-oje Baltijos tekstilės ir odos parodoje Vilniuje pristatys 2013 metų pavasario-vasaros kolekciją. Dizainerės Jolantos Talaikytės sukurti modeliai pulsuoja veikliai ir romantiškai moteriai skirtomis nuotaikomis ir spalvomis.
Drabužių dizainerė J. Talaikytė su bendrove „Rože“ dirba dvylika metų. Dukart per metus gimstančiose kolekcijose žinoma menininkė ieško naujų idėjų. „Rožės“ viršutiniai drabužiai – palaidinės, sijonai, kelnės, suknelės, švarkai, lietpalčiai skirti veikliai miesto moteriai nuo 25 metų. Pastebimos naujos tendencijos – lietuvaitės vis dažniau dėvi sukneles, tad jų netruks ir naujojoje kolekcijoje.
„Visada naują kolekciją pradedu kurti pasitelkdama nuotaiką. Naujoji pavasario-vasaros kolekcija kvies moteris po darbo pasinerti į užmiesčio, gamtos prieglobstį“, – neskubėdama pristato naujos kolekcijos nuotaiką Jolanta.
Nauja prekių ženklo
Nauja prekių ženklo "Rožė" kolekcija
© Gamintojo nuotr.
Nuotaiką dizainerė kūrė pasitelkusi fantaziją: „Vėlyvas vasaros vakaras po lietaus žada puikų savaitgalį. Kelionė iš didmiesčio į gamtos prieglobstį audrina vaizduotę: šlapio, garuojančio juodo ir pilko asfalto tamsūs ir tiršti tonai jaukiai susilieja su pro langą lekiančiais sodriai žalių pievų bei medžių šešėliais. Aitri geltona – lyg citrinų sulčių ekstraktas, ryški oranžinė ir skaisti koralų raudona švyti tarsi lekiančių automobilių žibintai, skrodžiantys priemiesčių ūkanas. Ryškiai dryžuota, smilgų ir gėlynų šešėliais marginta medvilnė bei trikotažas – tarsi dirgli penktadienio nuotaika, sugerianti paskutinius energingos savaitės likučius. Pagaliau savaitgalis! Skaidrūs, saldoki sekmadieniniai rožiniai, gelsvi, melsvi ir violetiniai pievų gėlių tonai, užlieti kremine debesų puta jautriai susilieja su švelniu batistu, lengvai plazdančiu šilku, natūraliu linu, perpintu virpančiu žvilgančio metalo siūlu bei puošniai blizgia, tarsi rasos perliukais nusėta, medvilne. Siluetai lengvai prigludę, neįmantrūs, nevaržantys ir atpalaiduojantys. Romantiškas, ilgai lauktas jaukus vasaros savaitgalis…”
Nauja prekių ženklo
Nauja prekių ženklo "Rožė" kolekcija
© Gamintojo nuotr.
Bendrovės „Rožė“ direktorė Tatjana Treščenkova naują kolekciją apibūdina labiau žemiškai. „Mes – maža bendrovė, nesišvaistome resursais, idėjomis, viską apskaičiuojame, pagalvojame. Jei gigantai kuria drabužius ir vyrams, ir vaikams, ir moteris, tai mes kuriame tik vieną liniją – moterišką. Mūsų asortimentas skirtas veikliai miesto moteriai – tiek jaunai, tiek vyresnio amžiaus. Tai klasika su šarmu. Siauresnė niša iš vienos pusės riboja, iš kitos – suteikia tam tikrų pranašumų. Kolekcijos yra nedidelės, tad rečiau sutiksite kitą moterį su tokiu pat rūbu. Visi drabužiai pasižymi savitumu, gera kokybe, pirkėjos gali lengvai derinti drabužius tarpusavyje“, – sakė bendrovės vadovė. Dar viena patraukli įmonės siūloma naujovė – rūbas gali būti pasiūtas pagal individualius klientės išmatavimus.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą